בתי מלון 5 כוכבים בפירנצה

מלונות מומלצים במרכז פירנצה

בתי מלון 5 כוכבים בפירנצה - ההמלצות שלי

שלום לכולם, שמי אור, מדריכת טיולים מורשית בפירנצה, העיר שאני גאה לקרוא לה "בית" מאז 2015. כאן, בין הרחובות האבניים העתיקים, הכיכרות המרהיבות והאמנות הבלתי נגמרת, אני מציעה סיורים מודרכים שמאפשרים למבקרים להתוודע עם היכל האוצר הזה שנקרא פירנצה.

המרכז ההיסטורי של פירנצה הוא תכשיט שלא ניתן להתעלם ממנו. כאן, כל פינה ופינה מספרת סיפור של היסטוריה, אמנות ותרבות. מהכיכר המרהיבה של הדואמו של פירנצה, דרך הגשר הזהב המפורסם פונטה וקיו, ועד לגלריית האופצי, שבה אני מעבירה סיורים מודרכים, כל פינה מזמינה להתרשם ולהתאהב.

בבלוג שלי, אני שמחה לשתף אתכם בהמלצותיי לבתי מלון בפירנצה, מקומות לינה שאני מאמינה שיכולים להפוך את החוויה שלכם בעיר למושלמת עוד יותר.

 הצטרפו אלי למסע מרהיב ברחובות העיר שאני אוהבת ומכירה כך היטב.

מלון פור סיזנס

מלון פור סיזנס ממוקם בלב הטבע, בפארק ג'רדינו דלה ג'נובזה המרהיב, ובמרחק של כ-15 דקות נסיעה ממרכז העיר. המלון משלב בין ארמון מהמאה ה-15 לבין וילה מודרנית, ומציע לאורחיו חוויה יוצאת דופן של יוקרה ונוחות.

החדרים והסוויטות המפוארים מציעים נוף מרהיב לגנים או לעיר העתיקה, כאשר כל פרט מעוצב בקפידה להבטיח נוחות מרבית. הספא היוקרתי של המלון מציע מגוון טיפולים מפנקים, ובריכת השחייה החיצונית מאפשרת רגעי רוגע בנוף הטוסקני המרהיב.

חובבי הקולינריה יוכלו ליהנות ממסעדת מישלן כוכב אחד, "איל פלאג'ו", המציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן. שירות הקונסיירז' האישי והאפשרות לסיורים פרטיים באזור מבטיחים שכל אורח יזכה לחוויה מותאמת אישית. מלון זה מושלם עבור אורחים המחפשים שקט, יוקרה ונוף טוסקני מרהיב, תוך שמירה על נגישות למרכז העיר.

למידע נוסף אודות המלון

מלון סנט רג'יס

מוקם לגדות נהר הארנו, במרחק הליכה קצר ממרכז העיר ההיסטורי, מלון סנט רג'יס מציע לאורחיו שילוב מושלם של מיקום מרכזי ואלגנטיות איטלקית. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון פלורנטיני קלאסי עם נגיעות מודרניות, כאשר רבים מהם כוללים מרפסות פרטיות עם נוף מרהיב לנהר או לגנים הפנימיים של המלון.

המסעדה היוקרתית של המלון, "וינטר גארדן", מציעה תפריט איטלקי עכשווי המשלב חומרי גלם מקומיים עם טכניקות בישול מתקדמות. הספא המפנק מציע מגוון טיפולים המבוססים על מסורות איטלקיות, מאפשר לאורחים להתפנק ולהירגע. שירות הבאטלר הזמין 24/7 לכל האורחים מבטיח כי כל צורך או בקשה ייענו במהירות וביעילות. מיקומו המרכזי הופך את מלון סנט רג'יס לבסיס מושלם לחקור את אתרי התיירות המרכזיים של פירנצה, תוך הבטחת חוויית אירוח יוקרתית ובלתי נשכחת.

למידע נוסף אודות המלון

מלון הלווטיה & בריסטול

מלון הלווטיה & בריסטול נמצא במרחק הליכה קצר מהדואומו ומכיכר הרפובליקה, בלב ליבה של פירנצה ההיסטורית. המלון, הפועל מאז 1894, משלב היסטוריה, אמנות ויוקרה מודרנית. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון פלורנטיני מסורתי עם נגיעות עכשוויות, ומציעים נוף מרהיב לעיר העתיקה או לגנים הפנימיים. המסעדה של המלון, "Winter Garden by Caino", בעלת כוכב מישלן, מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן המשלבת מסורת טוסקנית עם חדשנות. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מפנקים, כולל חמאם טורקי מסורתי. בנוסף, הגג של המלון מציע בר עם נוף פנורמי מרהיב על העיר, מקום מושלם לצפות בשקיעה מעל כיפת הדואומו. המיקום המרכזי מאפשר לאורחים לחקור בקלות את אתרי התיירות המרכזיים, הגלריות והחנויות היוקרתיות של פירנצה.

למידע נוסף אודות המלון

מלון ברונלסקי

מלון ברונלסקי ממוקם בפיאצה דלה רפובליקה, במרחק הליכה קצר מהדואומו ומגשר פונטה וקיו המפורסם. המלון שוכן בבניין היסטורי מהמאה ה-19 ומציע לאורחיו שילוב מושלם של אלגנטיות קלאסית ונוחות מודרנית. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון פלורנטיני מסורתי, עם ריהוט עתיק ויצירות אמנות מקוריות, ומציעים נוף מרהיב לכיכר או לרחובות הציוריים של העיר העתיקה. המסעדה של המלון, "Santa Elisabetta", בעלת שני כוכבי מישלן, מציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן בסביבה אינטימית. הטרקלין על הגג מציע נוף פנורמי מדהים של העיר, והוא מקום מושלם לארוחת בוקר או לאפריטיף בשעת שקיעה. המלון גם מציע ספא אינטימי עם מגוון טיפולים מפנקים. המיקום המרכזי של מלון ברונלסקי מאפשר לאורחים גישה קלה לכל האטרקציות המרכזיות של פירנצה, כולל גלריית אופיצי, הפונטה וקיו והדואומו.

למידע נוסף אודות המלון

מלון פורטה רוסה

מלון פורטה רוסה ממוקם במבנה היסטורי מהמאה ה-18, במרחק הליכה קצר מגשר פונטה וקיו והדואומו. המלון מציע שילוב ייחודי של עיצוב עכשווי בתוך מסגרת היסטורית מרשימה. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני עם נגיעות של אמנות עכשווית, וחלקם מציעים נוף מרהיב לנהר הארנו. המסעדה של המלון, "Salotto Portinari", מציעה תפריט המשלב מטבח טוסקני מסורתי עם טוויסט מודרני. הבר על הגג מציע נוף פנורמי מרהיב של העיר העתיקה ומקום מושלם לאפריטיף בשקיעה. המלון גם מציע ספא אינטימי עם טיפולים המבוססים על מסורות איטלקיות. מיקומו המרכזי מאפשר לאורחים לחקור בקלות את כל האטרקציות המרכזיות של פירנצה.

למידע נוסף אודות המלון

מלון סבוי

הממוקם בכיכר הרפובליקה, במרכזה של פירנצה ההיסטורית, מלון סבוי מציע לאורחיו חוויה של יוקרה איטלקית אותנטית. המלון, חלק מרשת רוקו פורטה היוקרתית, משלב עיצוב קלאסי עם נוחות מודרנית. החדרים והסוויטות מעוצבים בקפידה, עם בדים איכותיים ויצירות אמנות מקוריות, ומציעים נוף לכיכר או לרחובות הציוריים של העיר העתיקה. המסעדה של המלון, "Irene", בניהולו של השף המפורסם פולביו פיירנגלי, מציעה מטבח טוסקני מודרני עם דגש על מוצרים מקומיים. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מפנקים, כולל טיפולים המבוססים על מסורות איטלקיות עתיקות. המיקום המרכזי מאפשר גישה קלה לכל האטרקציות העיקריות של פירנצה.

למידע נוסף אודות המלון

מלון פלאצו פירנצה

Relais Santa Croce, חלק מרשת היוקרה Relais & Châteaux, ממוקם בארמון היסטורי מהמאה ה-18, במרחק הליכה קצר מבזיליקת סנטה קרוצ'ה והדואומו. המלון מציע לאורחיו חוויה של מגורים בארמון איטלקי אותנטי, עם עיצוב המשלב אלמנטים היסטוריים ונוחות מודרנית. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון פלורנטיני קלאסי, עם תקרות מצוירות, ריהוט עתיק ויצירות אמנות מקוריות. המסעדה של המלון, "Guelfi e Ghibellini", מציעה מטבח טוסקני משובח בסביבה אלגנטית. בנוסף, המלון מארח את מסעדת ה-Enoteca Pinchiorri בעלת שלושת כוכבי המישלן, המציעה חוויה קולינרית יוצאת דופן. המלון מציע גם טרקלין מפואר עם תקרות פרסקו מרהיבות, מקום מושלם להירגע ולהתרשם מהאמנות והארכיטקטורה המקומית. מיקומו המרכזי מאפשר לאורחים לחקור בקלות את כל האטרקציות המרכזיות של פירנצה.

למידע נוסף אודות המלון

מלון ג'יי קיי פלייס

מלון ג'יי קיי פלייס ממוקם בכיכר סנטה מריה נובלה, במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת המרכזית ומהדואומו. המלון משלב ארכיטקטורה היסטורית עם עיצוב פנים מודרני ואלגנטי. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון עכשווי, עם דגש על נוחות ופונקציונליות, ומציעים נוף לכיכר או לגנים הפנימיים של המלון. המסעדה של המלון, "JK Lounge", מציעה תפריט המשלב מטבח טוסקני מסורתי עם השפעות בינלאומיות. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מפנקים, כולל טיפולי ארומתרפיה ומסאז'ים. בנוסף, המלון מפעיל שירות אופניים חינם לאורחים, המאפשר לחקור את העיר בדרך ייחודית ונוחה.

למידע נוסף אודות המלון

מלון ווילה קורה די'אמלפי

למרות שהוא ממוקם מעט מחוץ למרכז העיר, במרחק של כ-20 דקות הליכה מהדואומו, מלון ווילה קורה די'אמלפי מציע חוויה ייחודית של שהייה בווילה היסטורית מוקפת גנים מרהיבים. הווילה, שנבנתה במאה ה-16, משלבת ארכיטקטורה רנסנסית עם נוחות מודרנית. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון קלאסי עם נגיעות עכשוויות, וחלקם מציעים נוף מרהיב לגנים או לעיר פירנצה. המסעדה של המלון, "La Torre", ממוקמת במגדל העתיק של הווילה ומציעה מטבח טוסקני משובח עם נוף פנורמי של העיר. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מפנקים, וכולל בריכת שחייה חיצונית מוקפת גנים. למרות מיקומו השקט יחסית, המלון מציע שירות הסעות חינם למרכז העיר, מה שהופך אותו לבסיס מושלם לשילוב בין רוגע כפרי וחקירת העיר ההיסטורית.

למידע נוסף אודות המלון
 

לקריאה נוספת

לקריאה נוספת:

פירנצה עם ילדים

פירנצה עם ילדים תוכנית מסלול מפורטת לטיול בפירנצה עם ילדים לטייל בעיר פירנצה עם ילדים! פירנצה, העיר הקסומה השוכנת בלב איטליה, היא לא רק מקום

מלונות בפירנצה עם חניה

בתי מלון בפירנצה עם חניה לינה בפירנצה למתניידים ברכב פירנצה עיר הרנסנס הקסומה היא עיר הבירה של מחוז טוסקנה. בשנים האחרונות העומס התיירותי בפירנצה הולך

Booking.com